مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است ثبات مدیریتی می‌تواند به فوتبال باشگاه ایران کمک کند.
 
 علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس در خصوص ابقای محمد رویانیان به عنوان مدیرعامل پرسپولیس گفت: «خوشبختانه امروز خبرهای خوبی شنیدیم. واقعا پرسپولیس به آرامش نیاز داشت و حالا با ابقای آقای رویانیان این آرامش به تیم منتقل شده است.»

 

وی ادامه داد: «رویانیان در این 2 سال هزینه‌های زیادی برای موفقیت پرسپولیس انجام داده و از یک مدیر غیرورزشی به یک مدیر آگاه و ورزشی تبدیل شده است. اگر بخواهیم او را تغییر بدهیم کار اشتباهی انجام دادیم. در یک ماه مانده به انتقال دولت جدید هیچکس نمی‌تواند کار خاصی انجام بدهد.»

 

سرمربی پرسپولیس ضمن اشاره به این مسئله که در همه جای دنیا ثبات مدیریتی جواب داده تصریح کرد: «متاسفانه در این چند روز اخباری به گوش می‌رسید که هیچکدام ورزشی نبود چون هیچ مدیر ورزشی یک ماه به انتقال دولت مدیرعامل پرسپولیس را تغییر نمی‌دهد. اگر این اتفاق می‌افتاد بازیکنان و اعضای کادرفنی باید در کمتر از 2 ماه 3 مدیرعامل به خودشان می‌دیدند که این هیچ کجای دنیا اتفاق نمی‌افتد.»

 

دایی با اشاره به موفقیت تیم والیبال ایران در مسابقات جهانی تاکید کرد: «واقعا به پیروزی غرور‌آفرین تیم ملی والیبال افتخار کردم. وقتی والیبال ما ایتالیا را در خانه‌اش شکست می‌دهد یعنی اینکه در فدراسیون والیبال ثبات وجود داشت  که الان این رشته می‌تواند در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.»

 

وی اظهار داشت: «این ثبات باید در فوتبال باشگاهی ما هم وجود داشته باشد تا مدیر لیگ‌برتری بتواند برنامه‌ریزی بلندمدت انجام بدهد. این مسئله در تیمی مثل پرسپولیس بیشتر می‌تواند کمک کند. نباید دعوای سیاسی خودمان را وارد ورزش کنیم چون همیشه این موضوع به ضرر فوتبالمان تمام شده است.»

 

دایی گفت: «اگر می‌گوییم پرسپولیس و هوادارانش، باید اجازه دهیم در آرامش کار انجام شود. باید اجازه بدهیم وزیر ورزش جدید در خصوص مدیرعامل پرسپولیس تصمیم‌گیری کند.»

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازیکنانی که جذب این تیم شده‌اند، گفت: «ما تمام بازیکنانی که جذب کردیم قطعا به درد تیم می‌خورند ما با توجه به شناختی که از سال قبل پرسپولیس داشتیم بازیکن گرفتیم. تمام بازیکنانی که این فصل در پرسپولیس حضور دارند ستاره هستند. ما نام جذب نکردیم بلکه بازیکنانی را گرفتیم که آینده فوتبال ایران را تامین می‌کنند و جزو بهترین‌ها هستند قطعا ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com